4 Februari 2011

FREDAG!!
.
Hej på er förresten!
.
Idag har jag sovmorgon, inte helt fel eller vad säger ni?
Dock har jag inte all tid i världen på mig innan jag ska åka
så jag ska börja fixa till mig nu. Men innan jag går så
tänkte jag att jag skulle berätta några saker som ni
antagligen inte visste om mig, spännande va?
.
* Jag dricker inte en droppe när jag går på bio eftersom jag inte vill bli
kissnödig och störa mig på det under filmen.
.
* Jag har en extremt torr hud när det är vinter så jag måste smörja in
hela mig hela tiden. Inklusive mitt ass, haha.
.
* Jag skrattar högt till komediserier på tv som "Vänner" och "Christine"
.
* Jag gråter alltid till låten "Fast car". Vet faktiskt inte varför haha.
.
* Jag har bara varit utomland en gång "på riktigt". Tyskland, Danmark
och sådant räknas ej tycker jag.
.
* Jag gillar faktiskt att spela krigsspel, spelar då helst Bf2.
.
* Jag har aldrig solat solarium. (Efter att ha sett syrrans
brända ass och ansikte så var de inte så lockande haha)
.
Nu vet ni lite mer om mig!
Puss

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: kurdisk muslimsk tjej <3

vad är din hemlighet ? du är så himla snygg & söt ! KrAmSiSaR <3

2011-02-04 @ 08:46:12
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: katja

Hey!

Du har en bra blogg, jag kommer självklart tillbaka:)

Jag ska börja med att lägga ut dagens låt men med hjälp av dig eller andra, alltså det går på att ni tipsar mig om bra låtar och sen så lottar jag ut en random låt och lägger ut det på bloggen och samtidigt så får ni en länk om det är eran låt jag har dragit fram:) det blir kul så kommer det blandat musik i bloggen:) så tipsa på så är det just kanske din låt som kommer upp och samtidigt så kommer du upp i din statistik:)



gå in på www.katthestranger.blogg.se



Ha det bäst och bra blogg fan:)

2011-02-04 @ 11:22:50
URL: http://katthestranger.blogg.se/
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: M E R E I

- awh !

2011-02-04 @ 13:15:48
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Claudia

Fin blogg!

Allt bra ? :)

2011-02-04 @ 16:54:29
URL: http://claudialovgren.blogg.se/
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: emilia

jag brukar också gråta till den :O:O:O!! om du menar tracy chapman? haha

2011-02-05 @ 00:36:06
URL: http://nollfemnolltva.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0