3 Februari 2011

Hej på er!
.
Idag slutade jag redan 20 över 9, bara 40 min lektion
alltså, skönt! Dock fick vi en massa uppgifter och jag
har hur mycket som helst att göra. Dock kan jag bocka
av religionen, samhällen och historian (lite halvt i alla fall).
Det jag har kvar nu är svenska och jag ska välja ut bilder
till min portfolio, fast det ska inte vara klart på ett tag än
så jag väntar med det. Nu har jag i alla fall gjort lite haha.
.
Idag när jag väntade på nästa buss (ca 30 min)
så gick jag runt och kollade i lite butiker. Dock när
det bara var 5 min tills bussen skulle gå så ser jag
en skitsnygg väska på H&M. Det enda jag hann var
dock bara att springa dit, titta på den och gå därifrån.
.
Får se när jag har möjlighet att kika på den lite
mer noga, för den var verkligen något som jag
kan tänka mig! Inte perfekt, men nära.
.
Snygg va? Perfekt storlek med.
.
Hörs sen!
Puss

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Annika

tja, jag försöker;) allt bra med dig?

2011-02-03 @ 14:30:58
URL: http://nanikkan.blogg.se/
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: E R I K A S

ÅH den var riktigt snygg!

Fin hader har du också! :d

2011-02-06 @ 22:07:55
URL: http://erikakarantas.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0