Härlig dag!

Hej på er!
.
Solen kikade fram tillslut så det blev en härlig
stund i solen trots allt! Imorgon ska det bli jättefint
väder med massor av sol, helt underbart.
.
Elliot kom hit vid halv 3 och då mös vi i solen en stund
men bestämde oss sen för att åka och titta i lite butiker.
Det var riktigt mysigt, och när vi var inne på Gina Tricot
så provade jag en riktigt fin jumpsuit som hade blivit
riktigt läcker på sommaren till bruna ben och tygskor.
När jag står och provar den och säger att jag tycker
om den jättemycket så säger Elliot "när är vår
månadsdag?" så sa jag "på lördag" så sa Elliot
"ge mig den". Så gick han och köpte den till mig! ♥
Så jäkla gulligt av honom. Jag ville också ge
honom något så vi gick till Stadium och så
köpte jag en tröja med ett skate-märke på
till Elliot. Älskar att ge och få presenter hihi.
.
Denna får jag av min älskling
.
Nu ska vi mysa vidare här i soffan.
Puss på er!

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Snookie - Perfection since 1992

Hejsan!

Kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker! :D

Pussar Snookie!

2011-04-21 @ 09:48:01
URL: http://snookie.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0