6 April 2011

Hej på er underbaringar.
.
Idag monterade jag mina bilder som ska visas upp imorgon
på en fotoutställning med fotoklassen, kul! Dock ska vi hänga
upp bilderna vid 10, men inte ha vernissage förrän 4, så det
blir väääldigt många timmar att slå ihjäl haha. Det får väll
bli någon fika och shopping, inte helt fel faktiskt
.
Över till något helt annat. Köpte födelsedagspresenter till min
syster idag (ohh nu blir min syster sjukt nyfiken haha) och
jag spontanköpte även en tröja till mamma! Hon blev superglad
och ska använda den imorgon minsann! Älskar att ge bort
små spontana presenter ♥
.
Älskling ringde mig precis, aningen förrvirrad:
.
Jag: Hej älskling (nummerpresentatör)
Elliot: Hej snutt! Hur är det med dig?
Jag: Det är bra! Hur är det själv?
Elliot: Ah nice ju! Men hur är det med dig?
Jag: ... va?
.
Inte alltid man är på hugget hahaha.
.
.
Ni har väll förresten inte missat rean på hm.se ?
Ska absolut in och klicka hem lite fynd :)
Puss

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Yasmine

Hej

Var med och tävla om en länkning i dagens låt :)

Kommentera namnet på låten och artisten i dagens låt inlägget :)



MVH LadyYasmine

2011-04-07 @ 08:57:41
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0