3 April 2011

Hej på er!
.
Idag mår jag jättekonstigt. Jag har riktigt ont i huvudet, så ont så att en
alvedon som alltid brukar kunna ta bort min huvudvärk annars, inte klarar det.
Jag är även som ett gående element, jag riktigt kokar men jag har inte feber?
Förstår inte riktigt vad detta är för lurigt, men jag kan verkligen inte bli sjuk,
för nu nästa vecka har jag två stycken nationella prov. Inte så kalas att göra
nationella och må skit. Inte kalas att göra nationella alls faktiskt...
.
På tal om nationella så sitter jag nu och skriver min redovisning som jag ska
ha på tisdag, går väll helt okej tror jag. Ska även göra en powerpoint sen
och lära mig skiten utantill, ett heldagsprojekt med andra ord.
.
Vi hörs mer sen!
Puss

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Linnéa

Usch på nationella. ;s

2011-04-03 @ 16:24:02
URL: http://linneaflystam.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0