14 April 2011

Hej på er.
.
Idag hade jag nationella i Svenska B och vad jag har förstått
så har alla det idag? Eller det kanske bara är här i Skåne haha.
Jag hoppas i alla fall att det gick bra, det kändes okej i alla fall.
Jag höll dock på att få skrivkramp eftersom vi skriver allt på
datorer, så man är inte van vid att skriva så mycket för hand.
Jag fick flera gånger köra fingergympa och skaka handen för
att den skulle sammarbeta haha.
.
Nu pluggar jag på de två prov som vi ska ha imorgon,
så får jag hoppas att det går bra. Det är för övrigt
de sista proven jag kommer ha under min
gymnasietid! JIPPE! Det känns helt sjukt men OH så bra!
.
Visst ja, innan jag går så tänkte jag slänga in
en påminnelse till er som tar studenten nu
i vår och ska läsa vidare. Ni vet väll att det
är sista dagen för att ansöka till högskolor
och utbldningar idag?
.
Update: Det var tydligen imorgon haha!
.
Nu ska jag som sagt plugga vidare.
Puss!

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: ROSIE

Ska du plugga vidare? :)

2011-04-14 @ 21:04:36
URL: http://tjugominuter.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0