Tisdag 7 september 2010

Hej!
.
Jag ska sluta tjata om min värdelösa förkyldning, I promise,
men idag mår jag faktiskt bättre i näsan! Den är inte alls
lika täppt och så, aja skitsamma. Det finns mycket värre
problem i världen än en täppt näsa...
.
Idag slutade vi 11.30 istället för klockan 4, inte alls fel kan jag
lova er. Skönt att vara hemma i tid och faktiskt hinna göra saker
som man tycker om innan det är kväll igen. Jag brukar vara hemma
vid halv 6 tre dagar i veckan, vilket suger helt sjukt mycket.
Aja, nu ska jag kika lite på tv:n och plugga lite, hörs sen!
.
.
Avslutar inlägget med lite inspiration, enjoy :)
.
Puss
LuucyLouise

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0