Onsdag 1 September 2010


Lycka
Vad är lycka för dig? Vad är lycka för mig?
Lycka för mig är de där små sakerna som förgyller vardagen.
Lite random jag vet, men jag kände att jag ville få det sagt.
.
Idag slutar vi tidigare, plus att mattelektionen var inställd, inget att klaga på precis.
Att det är fisk till lunch är ju kanske inte världens lyckligaste upptäckt, men det
kunde varit värre, right? Efter skolan ska älskling hem till mig, och vi ska laga
en god middag och bara mysa, det blir en jävligt bra eftermiddag med andra ord.
.
Imorse var det dimma, såg ni det?
Eller ni såg inte dimman för alla moln? Höhö.
.
.
.
När jag kommer hem visar jag Luucy's Look of today :)
.
Puss
LuucyLouise

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Mikaela

Hej! allt bra med dig?

2010-09-01 @ 14:11:58
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Alina

Ha en fin kväll sötnos! =)

2010-09-01 @ 17:24:10
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0