Aldrig mer ostbågar...

Igår fick jag och min pojkvän ett galet sug efter ostbågar, så mamma köpte
med sig en påse sånna hem till oss, nice! Ett tag i alla fall...
.
Jag ska ALDRIG mer äta ostbågar eller chips, för jag blir så jäkla
illamående och får ont i magen och blir helt seg i hela huvudet.
Jag brukar aldrig äta sånt här i vanliga fall, så jag vet inte om
min kropp fick en chock eller något, men den blev inte glad i alla fall!
.
Detta inlägg blir en påminnelse till nästa ostbågs-sug, ÄT DET INTE!
.

Och nej, jag är inte en sådan som knaprar sallad, tro mig. Jag lever
på glass, choklad och godis. Men jag vill inte äta sådant jag mår dåligt av!

.
Puss
LuucyLouise

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0