14 Oktober 2010

Hej
.
Idag har varit en väldigt fullspäckad dag och jag har hunnit
med massor! Först i skolan hade vi gummitryck hela dagen
men vid 11 åkte jag till doktorn för ett läkarbesök. (I'm okey haha)
Efter det åkte jag och shoppade medan jag väntade på mamma
och det blev ett par jeansshorts och tre toppar för 15 kr styck!!
Hamnade med andra ord på en sinnessjuk rea med riktigt
fina grejer för en gångs skull. När mamma kom så köpte
vi en ny vinterjacka till mig och sedan åkte vi till banken
och jag fick äntligen mina 1050:- som jag längtat efter länge.
Ovanpå detta så blir det våfflor till kvällsmat, hur bra dag? BRA!
.
Tänkte slänga in ett tips på riktigt tjejiga duschdraperier som jag
spanade in på H&M Home, kan det bli mer chic? Inte en chans ;)

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: elina

Hej, allt bra? :)



-BIAUTY

2010-10-14 @ 19:57:04
URL: http://biauty.blogg.se/
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: starsinmymind - miranda ^^

Hejsan! ^^ gud vad fin blogg du har!♥

vad hittar du på ikväll?

2010-10-15 @ 19:21:59
URL: http://starsinmymines.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0