31 Oktober 2010

Hej!
.
Hann inte blogga igår, hade en syskondag med syrran, nice!
Vi shoppade och fikade i flera timmar, och då kom vi också
på en sjukt bra idé, nu ska vi bara se om den fungerar.
När vi kom hem åt vi tacos och sen klurade vi vidare på
vår idé och fjantade oss haha.
.
Idag ska jag bara ta det lugnt, älskar att göra ingenting och
slötitta på tv när det är grått och trist ute! Ikväll ska jag
och syrran dock stå för efterrätten, vi får hålla alla tummar
att vi lyckas, för matlagning är inte vår starka sida, haha!
.
Hörs mer sen!
.
En bild jag tog i somras på min vackra syster

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: H a i d i s -

Har du haft en kul halloween helg? :D

2010-10-31 @ 15:21:37
URL: http://haidis.se
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: lucke

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2010-11-01 @ 12:21:14
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Sandra

Du skrev angående flikarna på bloggen tuvär kan jag ju inte svara på de så jag svarar på kommentaren här^^

Jag fick testa mig fram jätte mkt och det tog jätte lång tid. Men det är ganska lätt när man kan de. Men vad är det som är problemet? Får du upp flikarna och det står sidan kan inte visas eller kommer inte flikarna upp överhuvudtaget?:)

Svara på min blogg:D<3

2010-11-04 @ 22:41:23
URL: http://sandraostlundd.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0