26 Oktober 2010

Hej!
.
Min kropp tycker inte om att det är mörkt och kallt,
så den strejkar på morgonen och vill inte göra annat
än sova på kvällarna. Jag försöker klura ut hur jag
lyckades undvika denna dvala förra året, men jag
kommer tyvärr inte på det. Har ni några bra tips
på hur man blir pigg trots kylan och mörkret?
.
Sitter för övrigt och beställer hem lite kläder från
Nelly.som, kan man annat än älska internetshopping?
Man kan shoppa när man vill, behöver inte lämna
huset, och man kan till och med ha feber och ändå
orka shoppa! Jag vet att jag låter en smula besatt
(okej, lite mer än en smula...då) men vissa gillar
att sortera frimärken och jag gillar shopping, hehe.
.
Tänker inte visa vad jag beställt hem riktigt än,
så jag passar på att visa en riktigt snygg klänning
från bonprix.se som min syster beställde hem för
ett tag sedan, grymt snygg!
.



Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0