24 Oktober 2010

Hej!
.
Nu tänkte jag berätta lite om min helg, och den
spenderade jag dels med min pojkvän, och dels
med familj och farmor. Igår kom farmor hit eftersom
hon fyllde 83 i fredags ♥ 83?! Sjukt vad tiden går
fort ibland... för fort.
.
Igår bestämde jag och syster oss för att baka en tårta,
och den blev faktiskt riktigt lyckad! Jag skriver "faktiskt"
eftersom varken jag eller syster är några mästare i köket.
.
Vi började med att göra en kladdkaka som botten, och sen la
vi ett lager vindruvor ovanpå. Ovanpå det la vi ett lager grädde
och sedan dekorerade vi med riven mörk choklad och mer vindruvor!
Det blev som sagt faktiskt gott, haha.
.
Farmor heter Kerstin, så vi gjorde såklart ett K i mitten!
.
Idag åkte vi allihopa till IKEA och småshoppade lite!
Mycket nice. Sen lämnade syster och hennes pojkvän
av mig hemma så jag hann plugga lite och sen åkte
resten iväg på mer äventyr.
.
Här står jag och posar på Ikea... minsann.
.
Pussokram
LuucyLouise

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: ebba

åååh, nu blev jag sugen på tårta ;D

2010-10-25 @ 19:53:20
URL: http://brejjk.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0