21 Oktober 2010

Jag älskar att kunna gå omkring med ett leende på läpparna för att jag har dig.
Jag älskar hur du spontant omfamnar mig och pussar på mig, när jag minst anar det.
Jag älskar hur du kallar mig för din Schnuff, trots att det anses töntigt med smeknamn.
Jag älskar hur du tittar på mig med kärlek, och sedan säger att du älskar mig
Jag älskar att du alltid håller min hand när vi är ute, och visar hela världen att jag är din.
Jag älskar att du alltid delar de godsaker du köper i två delar, utan att fråga om jag vill ha.
Jag älskar att du alltid ligger och håller om mig, när jag somnar framför tv:n.
Jag älskar att du ringer mig varje dag efter skolan, för att se om jag kom hem ordentligt.
Jag älskar hur vi kan spendera en hel dag framför tv:n och bara vara med varandra.
Jag älskar hur du alltid ser till att jag mår bra, och verkligen bryr dig om hur jag mår.
.
Men mest av allt, så älskar jag dig för den du är. Min Elliot

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0