17 Oktober 2010

Hej
.
Idag ska jag göra en ny bloggdesign tror jag, eller i
alla fall göra om färgen. Har dock ingen super inspiration
så jag får se om jag får ihop någon, haha.
.
Sen måste jag börja använda min kamera mer, känns rätt
kass att man går en gymnasieutbildning med inriktning foto
och så fotograferar man nästan aldrig. Nej nu får det bli
bättring! kanske ska ut en sväng med kameran idag?
.
Ska sätta igång lite musik och så får vi hoppas
att inspirationen kommer i massor!
Pussokram
LuucyLouise

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Amis

Fin blogg =)

2010-10-17 @ 19:57:20
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0