16 Oktober 2010

Hej
.
Igår blev en bloggfri dag med en massa mys med
pojkvän, underbart ♥ Älskar sådana dagar!
.
Idag skulle jag egentligen åka iväg och shoppa
och fotografera lite och sådant, men jag kan inte
gå på min vänstra fot! Det började igår på stan
när jag gick med Elle, men då gjorde det bara
lite ont. Men idag när jag vaknade så gjorde det
ont under hela foten och jag kan inte stödja mig
på den alls! Skitskumt! Den är helt svullen undertill
så jag sitter och kyler foten nu med en påse frysta
ärtor... hoppas den är back to normal snart!
.
Min fot är tydligen stukad, score liksom...
Men jag ska iväg så jag får ta mammas
gamla kryckor, haha. vad gör man inte?
.
På tal om inget alls, så måste jag visa vilka söta kuddar jag
hittade på H&M Home! Dom hade suttit fint i mitt rum...
Pussokram
LuucyLouise

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: josefine

jätte fina kuddar :)

2010-10-16 @ 12:28:52
URL: http://osin.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0