Trötter.

Shit vad det snöar, hade egentligen tänkt gå ut och fotografera lite,
men det är inte så lockande att gå ut i kylan, haha. Sitter redan och
är småfrusen här inne minsann. Sen lär min kamera bli genomblöt
vilket kanske inte är så bra, så jag får hoppas att det inte snöar imorgon
så att jag kan ta lite bilder! I värsta fall får jag plasta in den eller nått haha.
.
Har för övrigt väldigt ont i huvudet, är mest sugen på att göra
varm choklad och titta på film, men jag måste tyvärr plugga.
.
Brukar ni också sätta upp tider när ni pluggar? Till exempel: 45 min
plugg, 15 min paus? Jag måste göra det, annars går det inte haha.
Nu har jag dock bestämt att jag har paus fram till 4, då ska jag plugga
matte till klockan 6 för då är det mat, efter det ska jag duscha en
varm varm varm dusch och sen blir det varm choklad och film, mys!
.
Funderar på om jag ska slänga in en till bild som jag
tog precis, hmm? Jo det gör jag, enjoy eller nått.
.
Haha, helt osminkad och trött.

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Sara

vad gör du då? ^^

2010-11-27 @ 15:27:58
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: R O B I N A :)

Roligt att du vill delta i dagens blogg :D Vinnaren publiceras ikväll, SO keep in touch! :D



hittas på idag då? =)

2010-11-27 @ 15:38:56
URL: http://refflan.blogg.se/
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Bella

söt :D

2010-11-27 @ 20:00:41
URL: http://isabellahz.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0