Inte min dag idag...

Hejsan på er.
.
Idag tänkte jag att jag skulle ha mina Uggs på mig
eftersom det är så kallt, men det var dagens största
misstag. Det har ju varit slask hela dagen, så dom blev
totalt genomblöta och supersmutsiga, härligt.
Dessutom blev mina strumpor så böta så det kändes
som att man gick på snön utan skor, mysigt.
Jag har dessutom sjukt lätt för att frysa så jag stod
och skakade så mycket så jag lätt hade kunnat
orsaka en mindre jordbävning, I promise.
Sen var min buss 25 min försenad, mitt hår var
20 cm brett på var sida av ansiktet (bara för att
man vill ha mer volym så behöver ju inte allt
komma på en gång ju) och jag hann inte sminka
ögonen så jag såg ut som en blöt sorglig hamster.
.
Nu har jag duschat varmt och länge så nu har jag
äntligen tinat. Är dock fortfarande irriterad, men det
märks väll inte? Höhö. Nej nu ska jag ringa Elliot,
så får han pigga upp mig
.

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Emma

Usch, låter inte så mysigt...

2010-11-26 @ 19:41:06
URL: http://puliemma.blogg.se/
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Noki

sv; okej men det var jätte fin iaf:)

2010-11-26 @ 21:15:02
URL: http://nokismeningar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0