24 November 2010

Hejsan på er!
.
Vilka julkänslor jag har idag! Det ligger snö på hustaken,
det snöar mellanåt och mamma har plockat fram alla
adventsljusstakar, mys! Bara julmusiken som fattas...
.
På tal om musik! Jag har visat detta klippet förr,
men jag visar det igen. Detta är ett klipp på Emma
och mig där vi sjunger en Brick N Lace låt. Klippet är
rätt gammalt (som ni dels kan se på mitt hår haha)
men jag gillar det ändå. Ska minsann spela in
lite musik när jag skrivit klart mitt arbete i psykologi,
om vem vet, kanske så lägger jag upp det här sen.
.

.
Pussokram
LuucyLouise

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Ingrid

vilken fin blogg!! :)

2010-11-24 @ 17:45:07
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Mirella

Du har underbar röst :)

2010-11-28 @ 14:27:02
URL: http://mirelladeluxe.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0