14 November 2010 - fars dag

Hej!
.
Idag blir det väldigt mycket pluggande för min del,
tråkigt men sant. Sen ska det ju firas fars dag
med, men mina föräldrar är i Tyskland och har varit
där från i torsdags och kommer hem idag klockan 9,
så det får vänta ett tag till. Min syster är iväg och
köper något till pappa från oss nu, bättre sent än
aldrig haha. Sen ska vi göra en mysig fika med
kladdkaka och allt till klockan 9, mys.
.
Nu ska jag plugga vidare, hoppas ni
alla får en bra dag!
.
Jag tycker att silhuetter är vackra,
och denna föreställer vårt hus

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Tawnie

Gud va fin du är i headern, men ögonen är photoshopade va? Guuud va fin du är!!!

2010-11-14 @ 14:45:15
URL: http://tawnie.blogg.se/
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: josefine

gillar din header :)

2010-11-14 @ 14:59:43
URL: http://osin.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0