13 November 2010

Idag åkte min Snutt hem efter två underbara dagar,
fan vad jag älskar honom! Ni anar inte, han är världens
bästa kille och jag har aldrig varit lyckligare.
.
Jag sitter och försöker plugga, men jag har gett
upp det projektet för syrran spelar sjukt hög
musik på nedanvåningen så att hela golvet dunkar,
haha. Men det är ingen panik med pluggandet om
man säger så, så det kan vänta ett tag, höhö.
.
Idag borde man köpa en fars-dag present
för det är ju imorgon! Dock är mina föräldrar
utomlands och kommer hem sent imorgon,
men vi hinner allt med att ge pappsen en
present! Vad ska ni ge era pappor?
.
Nu ska jag läsa lite bloggar
(jag är seriöst bloggberoende... haha)
Hörs sen!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0