11 November 2010

Täppt näsa, ont i halsen, ont i huvudet, hosta...
Så nu vet ni hur jag mår idag, hoppas det är bättre med er!
.
Hej förresten. Jag sitter och tittar på Tyra Banks show, och
dom pratar om hår idag. Jag tror inte att killar någonsin kan
förstå hur mycket ens hår påverkar en. Jag slår vad om
att alla tjejer som ofrivilligt fick allt hår avrakat skulle börja
gråta och vägra gå ut utan mössa eller liknande.
Undrar varför det är så? Har jag rätt? varför är vi
så fruktansvärt fästa vid vårt hår?
.
Sen har jag tänkt på det, att det är väldigt få som faktiskt är
helt nöjda med sina hår. Antingen så ska det vara rakare,
lockigare, längre, tjockare eller i någon annan färg.
Jag har bestämt mig för att låta min naturliga hårfärg
växa ut, vilket har gett mig en hemsk utväxt men
det är det värt. Jag orkar inte hålla på att färga
hela tiden för att hålla håret snyggt, det är för
jobbigt. Och vet ni? Jag såg på showen att det
medlet som man använder till bland annat
rak-permanent, fräter enkelt sönder en
coca cola burk på 45 minuter. Härligt att
utsätta sin hud och sitt hår för det...
.
Här kommer lite frisyrer och hårfärger genom åren:
Mitt naturliga hår i min naturliga hårfärg.
(Det är såhär jag vill se ut i håret igen)
.

Suddig bild, men sen blev håret brun-rött.
.

Brunt baby.
.

Sen blev det lååångt och nästan svart.
(Hade ingen bättre bild)
(Sen klippte jag av 30 cm hår och hade kort mörkt ett tag)
.

Sen blev jag blond igen och nu ser jag ju ut ungefär såhär!


Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: C E C I L IA ♥

Vilken snygg header du har hörru! :) ♥

2010-11-11 @ 14:52:08
URL: http://itsaboutck.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0