10 November 2010

Hej.
.
Min uppdatering är ganska smådålig, och lite gles sådär.
Nej nu får jag ge mig. Den är kass.
.
Men nu gör jag ett försök till ett inlägg i alla fall
för jag tycker att det är kul att blogga, fast jag måste erkänna att
det faktiskt känns en smula, meningslöst. Bloggande går
numera ut på att skaffa massor av läsare genom att
kommentera bloggar som en galning och
locka läsare med "dagens blogg" och liknande.
Vart tog det roliga och personliga vägen?
Det känns som att bloggare spottar ut det ena
ointressanta inlägget efter det andra bara för
att hålla en hög uppdatering. Seriöst, blogga
när du har något att säga.
.
Sen finns det en massa oskrivna regler på hur
en blogg ska se ut. Massor av bilder, snygg
design, dagens outfit, tävlingar... you name it.
Jag kan erkänna att jag också följt detta, och
känt att det är "så man ska göra" men nu
kör jag mitt eget race. Vill jag blogga 5 inlägg
utan bilder så gör jag det, vill jag uppdatera
en gång i månaden eller 10 gånger på en dag,
då gör jag det. Take it, or leave it.
.

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0