Torsdag 29 Juli 2010


Godmorgon!
.
När jag skrev rubriken slog det mig att nu är ju juli
snart slut! Tiden bara rusar iväg, riktigt snabbt...
.
Idag gick jag och älskling upp klockan 10, han ville
egentligen gå upp vid 9 eftersom det gör ont i hans
lungor när han ligger ner efter operationen, men jag
fick ligga kvar en timme till, hihi. Vi åt frukost och
sen tog vi en lång promenad, riktigt härligt! Han åkte
hem vid 12 för jag skulle egentligen göra annat idag
men det blev ändrade planer, tyvärr.
.
Nu ska jag göra lite annat och kanske göra färdigt
ett projekt som jag började på för någon dag sedan...
Om det blir bra så visar jag bilder sen!
.
Puss
LuucyLouise

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0