31 December 2010 - Semester i Säfsen + nyår

Hej!
.
Även denna dag har bestått utav härlig skidåkning, och idag
tog vi steget från den gröna pisten till en blå, inte så illa för
att vara andra dagen skidåkning i mitt liv? Är grymt nöjd
själv i alla fall haha. Man blir så sjuk trött utav skidåkning
så nu sitter alla och degar medan det lagas mat. Vi får se
vad vi gör ikväll, men det blir säkert nice!
.
Även idag tänkte jag bjuda på lite bilder. Hade även tänkt att
lägga upp en film, men när jag filmade så började jag åka baklänges
så jag ramlar haha. Som ni nog förstår så la jag det projektet
på hyllan haha.
.
Men som sagt, här kommer lite bilder:
.
Himlen är vackert rosa varje morgon när vi åker till backen :)
.
En till bild :)
.
Här sitter jag och Elliot i sittliften och fotograferar den vackra utsikten bakåt.
.
Elliot <3
.
Framför oss åkte Eila och Estelle
.
När vi åkte upp så såg vi Elliots pappa Björn komma åkandes i den svarta pisten.
.
En av backarna i den gröna pisten som vi värmde upp med.
.
Vi hörs mer  imorgon!
Puss

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0