23 December 2010 - 2 Underbara år <3

Idag är det inte bara lillejulafton, utan det är även min och älsklings
2 års dag! Det har gått två underbara år sedan vi blev ett par,
och vi har varit med om så himla mycket kul och knasigt
tillsammans. De minnen jag har med Elliot är bland de absolut
bästa, och jag är så tacksam för att få ha honom i mitt liv.
.
Älskling, jag älskar dig, du betyder allt för mig,
och jag kan inte tänka mig ett liv utan dig.
Jag är så jävla lycklig med dig
.
Jag fick världens mest romantiska present utav Elliot,
han hade gjort choklad i knäckformar och skrivit
med vit choklad ovanpå "2 underbara år tillsammans med
dig ♥" Och så fick jag ett riktigt gulligt kort. Sen hade jag
önskat mig pengar, eftersom jag är en galen
shoppingtjej, så det fick jag ♥ Tack!
.
Detta inlägget kanske blev för sockersött för vissa av er,
men det får ni stå ut med ;) Har man 2 år så har man
.
Elliot ♥

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: ♥ L A I L A ♥

Julafton imorgon :) wiiie ;)

2010-12-23 @ 15:38:00
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Sannie

Julafton imorgon! Önskat dig något speciellt från tomten? tehee :D

2010-12-23 @ 15:57:43
URL: http://sannie.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0