13 December 2010

Hej på er!
.
Igår var jag inte så sugen på att skriva eftersom jag var med om
något som faktiskt var sjukt obehagligt. Jag svimmade för första gången
i mitt liv, och även om det kanske inte låter så värst läskigt så var det
som sagt mycket obehagligt.
.
För er som är nyfikna så berättar jag hur det gick till,
och om det inte intresserar dig så kan du sluta läsa nu.
.
Jag hade i alla fall precis städat mitt rum och gick in i badrummet.
Det enda jag minns sen är att allt blir svart, och min första tanke
är att jag har blivit blind (haha). Efter det minns jag inte så mycket,
och när jag vaknar så ligger jag avsvimmad i duschen och fattar
absolut inte hur jag hamnade där. Jag räknar ut att jag måste
ha ramlat baklänges på något sätt, men jag har ingen aning
om hur länge jag legat där. Jag reser mig sen upp och ser
knappt någonting eftersom allt är väldigt mörkt och suddigt,
men lyckas ta mig ut från rummet och sätta mig i en fåtölj.
Där sitter jag sedan tills allt slutar snurra och jag får tillbaka min syn.
.
I fallet skadade jag bara ryggen, så jag hade en himla tur. Jag landade på en
15 cm hög och 10 cm bred list som är påväg in till duschen, och som tur var
så fick som sagt ryggen den värsta smällen istället för mitt bakhuvud.
.
Idag mår jag dock fin fint! Ska kolla mitt blodtryck imorgon, för enligt
en kvinna på vårdcentralen så kanske jag svimmade på grund utav
för lågt blodtryck, så det får jag reda på imorgon.
.
Nu ska jag ha Svenska, men vi hörs mer sen!
.
Ta hand om er
Puss

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0