11 December 2010

Hej!
.
Dagen började perfekt med en god frukost med älskling
bestående av rostade mackor, lussebullar, choklad och
kladdkaka. Behöver jag ens säga att det var den bästa
frukosten ever? Bättre start på dagen får man leta
efter haha.
.
Vi såg även en skitkul film på tv, och bara mös. Elliot åkte
dock hem vid halv 2 och då satte jag igång med mitt
Matte C pluggande. Lite sorgligt att jag nu 4 timmar senare
inte är ett dugg klokare och jag fattar verkligen inte Matte C,
blir en smula arg faktiskt. Hur kan något vara så jäkla
förvirrande och ologiskt liksom? INTE ALLS OKEJ.
.
Får fortsätta med det imorgon, för nu orkar jag inte mer.
Nu ska jag börja njuta av helgen, hörs därför en annan dag.
Puss

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0