Tisdag 31 Augusti 2010

Hejsan!
.
Jag har ju inte skrivit här på ett tag, men nu kommer
det bli mer uppdatering i alla fall!
.
Kan börja med att berätta att jag för tillfället har galet mycket att göra i skolan
och det verkar som att begreppet "mjukstart" totalt dött ut på min skola...
För er som inte vet så går jag nu sista året på gymnasiet, så nu börjar
det äntligen kännas som att man kommer att bli färdig med skolan någon
gång! Vad jag ska göra efter gymnasiet vet jag ej, men det får bli ett
framtida problem tycker jag.
.
Slänger in en bild på mig innan jag återgår till pluggandet..
.


Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Daniel

Kom ihåg att pausa ofta mellan varven!

2010-08-31 @ 20:55:08
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0