Tisdag 17 Augusti 2010

Tjena!
.
Idag är det sista sommarlovsdagen för mig, är det det för er med?
Denna sommaren gick sjukt fort, för fort om ni frågar mig. Det känns
som att jag inte gjort något vettigt alls denna sommaren, och att sommaren
som skulle bli den "bästa någonsin" inte riktigt blev det.
.
Min sommar har mest bestått utav punkterade lungor, sjukhusbesök
och operationer. Så fort min pojkväns ena lunga blev frisk, ja då går
den andra sönder. Så fort den ena har opererats måste den andra
opereras. Detta har lett till en massa oro, resor till och från sjukhus,
och det värsta av allt, att se någon man tycker sjukt mycket om ha
riktigt ont och må skit. Men denna sommaren har ändå varit helt okej,
för nu mår han bra, och enligt läkarna så kommer han inte få fler lungkollapser.
Detta är med andra ord en sommar som jag aldrig kommer att glömma...
.
Min älskling ♥

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0