Seeeeegt...

Vad är det absolut mest irriterande du vet?
Något so m gör dig en smula galen bara för att
det är så sjukt störigt?
.
Något av det värsta jag vet är när vårt internet får fnatt, och varje
sida tar flera, flera, fleeeera minuter (känns som timmar) att ladda.
När man läser bloggar kan man ju bara inbilla sig att man kommer
få se någon bild, eftersom de tar timmar att ladda fram. Jag har
fått sitta nu och köra någon slags "gissnings-lek" vad det är bilderna
ska föreställa. "Hmm, det är nog en bild på bloggaren... eller kanske
något djur? Eller nej vänta nu... det är nog någon naturbild ... eller?"
.
Msn fungerar knappt, youtube-klipp kan man bara drömma om att man kan titta på,
facebook hackar, nätshopping kan man glömma, och det är precis att jag kan skriva
ett litet inlägg. Det är verkligen ett mirakel om jag kan ladda upp en bild ...
.
Nej men titta! Det gick!
.
För er som har samma problem som mig idag, så är det ett halsband
på bilden med ett stort hjärta, där även kedjan är lagd som ett hjärta.
.

varsågod.

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: phiie

hej vad har du gjort idaG? :)

2010-08-11 @ 20:53:32
URL: http://phiie.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0