Nu behöver jag tips!

.
Innan idag så slutade mitt Itunes att fungera så jag fick ladda hem
ett nytt. Inget konstigt med det tänkte jag, men SÅ fel jag hade!
Det visade sig ju att ens Ipod bara kan samarbeta med ETT Itunes
och det var tydligen mitt förra, toppen. Detta betydde alltså att
ALL min musik försvann på något sjukt sätt, låtar som jag inte har
längre. Men men. Nu behöver jag dock tips på ny bra musik,
så om du har vägarna förbi min blogg så kan du ju alltid tipsa mig :)


.


(Bild lånad från Google)

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: sasrah

eminem feat. rihanna - love the way you lie

den är bra! :D

2010-08-04 @ 21:48:03
URL: http://sarahhnordgren.blogg.se/
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Mattias

ja kan ju alltid snickra ihop en bra playlist till dig en sån som du brukar få ;) som du för de mesta gillar :P

2010-08-04 @ 23:22:07
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Jennie ♥

hej tjejen!

haft en bra dag?

kraam

2010-08-05 @ 15:18:49
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0