Jag är beroende av...

... post it lappar!
Hela mitt skrivbord är fullt av dessa lappar med saker som
jag ska komma ihåg, och utan dessa lappar hade jag missat
en massa saker och glömt bort viktiga saker.
Jag antecknar även sådant som roliga hemsidor eller bra klipp
på youtube, allt som är värt att anteckna helt enkelt.
De håller någon slags ordning på min vardag med andra ord.
.
Kom precis på att jag måste käpa nya snart, för dom börjar minsann ta slut nu!
Bäst att anteckna detta på en Post it lapp!
.
.
Puss
LuucyLouise

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: SARASTiLLE

jag använder såna väldigt mycket i skolan, underlättar en hel del :D

2010-08-13 @ 20:37:39
URL: http://stiille.blogg.se/
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: AMILIA

haha nej men! Du får samla dem i en bok eller nått!

2010-08-14 @ 02:08:26
URL: http://amilias.se

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0