Fredag 13 Augusti 2010

Godmorgon!
.
Idag är det fredagen den 13, och jag hoppas att oturen inte
drabbar mig idag, haha. Jag minns en fredagen den 13 då
allt verkligen gick åt skogen. Jag kommer inte ihåg om jag var
med Emma eller Sofie, men jag gick i 7:an och så skulle vi
måla naglarna och göra oss extra fina. Just denna dag så
hamnade nagellacket extremt mycket utanför nageln och det
blev grymt fult. Sen när jag trodde att det hade torkat så
tog jag telefonen men eftersom det inte alls hade torkat så
blev det röda fläckar på hela telefonen, great. När jag sedan
skulle ta bort det som hamnat utanför så råkade jag även få bort
en del av det som satt på naglarna, så det såg fruktansvärt ut.
Efter det skulle vi ha något slags hår-glitter-gelé eller något
sådant i håret, men det klibbade fast sig, och rann ner i ansiktet
på mig och stelnade där, det var nästan omöjligt att få bort.
Kan ju meddela att man inte kände sig så speciellt vacker
efter denna "upp-piffning" hahaha.
.

Idag är föresten min älskling med i Folkuniversitetets tidning
som man får hem i brevlådan! På sida 49 sitter han och ser söt ut,
och där kan man även läsa hans krönika, läs, läs, läs!
.
.
.
Puss
LuucyLouise

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0